alapítóink

Mint a Synergicon alapítói, a szinergiák sokszorozó erejében hiszünk...

Antal Norbert

szervezetfejlesztő, ügyvezető

Szervezetfejlesztő, közösségfejlesztő vagyok 20 éve. Olyan cégekkel és közösségekkel szeretek dolgozni, ahol fontosak az értékek és az emberközpontúság, ahol a tulajdonosok és a vezetők is fejlődni akarnak, mert belátják, hogy nincs változás anélkül, hogy ők ne változnának. Hiszem, hogy a cég legnagyobb értéke az ember és az ő kreativitása. Ha megteremtjük azokat a körülményeket, ahol a munkatárs örömmel, motiváltan van jelen, és ezt egy szakmailag megtámogatott szervezetfejlesztési folyamatba belevisszük, akkor az eredmény nem marad el. Az eddigi munkáim legalább is ezt mutatják.

Béres Anna

biográfus

Tapasztalatom szerint azon vállalkozások vezetőinek, akik a mai világban eredményesen szeretnének irányítani, elengedhetetlenül szükségük van arra, hogy a szervezetben felmerülő kérdésekkel, nehézségekkel, akadályokkal és ezek megoldásaival kapcsolatosan saját felismerésekhez jussanak. A biográfiai coaching a szervezeti kohézió, a szervezet- és közösségfejlesztés komplex és hatékony módja. A biográfiai munka során gátak bomlanak le és új erőforrások tárulnak fel a szervezet és tagjai életében. A biográfiai coaching módszereivel tematikusan dolgozzuk fel a személyes és szervezeti életutakat. A résztvevők jelentős önismereti munka mellett a szervezet többi tagjának mélyebb megismerését és a szervezet tagjainak szövetségesi együttműködését fejlesztik.

Berkényi-Kozma Andrea

számviteli és kontrolling szakértő

Több mint két évtizede foglalkozom cégvezetőként a vállalkozói szektor könyvvezetésével, döntéstámogatásával. Tapasztalataim alapján a haza KKV szektornak nagy szüksége van a kontrollingra. Véleményem szerint egy vállalkozás sikerének az alapja, hogy a cégvezető ismerje vállalkozásának jelenét, a cége számviteli adatait magabiztosan tudja értelmezni. Munkám során mindig fontos számomra, a partnereim működési rendszerének megismerése, mely lehetőséget nyújtott számunkra, hogy számviteli pénzügyi területen dolgozó munkatársakkal együtt alakítsuk ki folyamatainkat. A stratégiai együttgondolkodás, a több éves könyvelési, adózási, pénzügyi tapasztalat, valamint a partneri személet, segítenek abban, hogy összefüggésében képes legyek szemlélni egy vállalkozást.

Kárpáti Péter

stratégiai tanácsadó és business coach

25 éven át közép, majd felsővezetőként dolgoztam az alábbi szektorokban: ingatlan fejlesztés, ingatlan alapkezelés, projekt menedzsment, pénz- és tőkepiacok, szállodaipar, idegenforgalom, IT, kockázati tőkealap kezelés. 15 éve foglalkozom stratégiai tervezési metodikákkal, szervezetek stratégiai tervezésének támogatásával, vállalati átvilágítással, szervezetfejlesztéssel, mission/vision alkotó technikákkal, feladattervezési és kritikus üzleti mutatószám-rendszerek bevezetésével, vezetői és team coachinggal és csoportos alkotó technikákkal.
Eközben számtalanszor megéltem, hogy a tulajdonosok és vezetők támogatása nem pusztán szakmai feladat, hanem egyéni motivációjuk/orientációjuk feltárásával személyes kihívást is jelent. Egyre határozottabb meggyőződésem, hogy egy üzleti, vagy szervezeti stratégia, illetve a személyes életvezetési stratégia megalkotása és végrehajtása hasonló pszichés folyamat, amiben a visszajelzés, a „tükör” nagyon fontos tényező. Mind a szervezeti, mind az egyéni fejlesztési folyamat során ezt a tükröt tartom partnerem felé, miközben értő figyelemmel kapcsolódva támogatom a saját, illetve a vállalat erőforrásainak feltárását és fejlődését.

Kiss László

információ management

Legfőbb küldetésemnek az informatikai és üzleti területek közötti összhang megteremtését és fenntartását tekintem. Több mint húsz éves informatikai vezetői múltam során eltérő üzleti szektorokban tevékenykedő cégeknél, az informatika számos területén megfordultam és azon dolgoztam, hogy az általam irányított kreatív és innovatív informatikai csapatok elsődleges célja az üzleti és informatikai terület közötti kommunikációs akadályokat leküzdve, a valós üzleti igények felkutatása és megértése legyen. Továbbá kiemelt figyelmet fordítottam arra, hogy az igényekre adott informatikai válaszok a lehetőségekhez mérten optimális megoldási javaslatot jelentsék partnereink számára, annak érdekében, hogy a használatukkal valós pénzügyi és üzleti eredményeket tudjanak realizálni a jövőben.

Szabó Ferenc

információ management

Annak ellenére, hogy az információmenedzsment a szakterületem (informatikával, számítógépekkel, folyamatokkal dolgozom), mégis abban hiszek, hogy az embereken múlik a cégek, vállalkozások sikere – az általuk kitalált ötletek, kialakított folyamatok a lényegesek, az informatikai megoldások és a technológia csak ezek megvalósítását kell megfelelően támogassa. Egy vállalkozás olyan, mint a benne dolgozó emberek összessége. Az emberek örömmel, hittel végzett munkája a vállalkozás eredményességében is megmutatkozik. Kiemelt szakterületeim: a feladat- és erőforrás menedzsment; csoportmunka támogatás; BI – üzleti intelligencia – alapú döntéstámogató rendszerek, dinamikus riportok kialakítása; üzleti modellezés, folyamattervezés (~szervezés); rendszerszervezés.​​​

Tiber Péter

jog és mediáció

Mindig, minden dologban a mélységek titkainak felkutatását, és a felfedezett titkokkal a legnagyobb magasságokba való szárnyalást kerestem és valósítottam meg.
A jogi egyetem elvégzését követően több mint tíz évig voltam egy lízing cégcsoport jogi vezetője, és megismerve a „klasszikus” jogi tevékenység szinte minden oldalát döntöttem úgy, hogy a jogi munka területén is más mélységekbe és magasságba akarok jutni. 20 éve olyan ügyvédi irodát alapítottam, ahol minden felmerülő kérdést egyszerre vizsgálunk a jog, a szervezetfejlesztés, és a mediáció, illetve coaching szemüvegén keresztül, és így az adott kérdésre sokkal mélyebb, sokrétűbb, és személyre szabottabb válaszokat, megoldásokat tudunk adni ügyfeleinknek, ezzel innovatív irányba mozdítva sokszor veszettnek tűnő helyzeteket.
Hiszek abban, hogy minden vállalkozót, és rajta keresztül minden vállalkozást az a titkos erő mozgat (még ha ez nem is mindig és teljesen tudatos), hogy mássá, jobbá tegye a világot, mint amilyen most, hisz aki a vállalkozás útjára lép, az óhatatlanul, és akaratlanul is felelősséget vállal saját, és szűkebb, tágabb környezete jövőjének alakulásáért.

Vajda Tamás

marketing

A csapatmunka erejében hiszek, ezért is tartom fontosnak, hogy itt több terület együtt dolgozhat a legjobb megoldás megtalálásán. A 25 éves reklámügynökségi múltamból 20 éve cégvezetőként terelgetem különféle cégek és brandek kommunikációját - apró civil szervezetektől nagy nemzetközi vállalatokig. Külön kedvenceim a cégarculatok részleteinek kidolgozása és az ezt támogató bevezető kampányok. Az üzleti eredmények fókusza mellett számomra ugyanolyan hangsúlyosak az emberi tényezők is: hiszen egyetlen szervezet sem képzelhető el egy összetartó csapat és kiegyensúlyozott munkavállalók nélkül.