megoldásaink

EGYÉNI FEJLESZTÉS, VEZETŐI TÁMOGATÁS

tünetek

kiégés,

elakadás,

konfliktus,

önértékelési problémák,

EQ hiány,

kommunikációs problémák,

már nincs motváció

ESZKÖZÖK

biográfia

mediáció

coaching

EREDMÉNYek

motivált, ezért képes motiválni is,

saját képességeivel tisztában van,

konfliktusait rendezte és eszköztárral rendelkezik a továbbiak kezelésére,

van jövőképe (céljai) és

tudja az odavezető utat

Közösségfejlesztés/szervezetfejlesztés

együttműködés megteremtése

tünetek

profit/bevétel csökkenése,

elvándorlás/fluktuáció növekedése,

rossz atmoszféra,

a szervezet méretének változásából adódó működési nehézségek,

ad-hoc döntések,

saját szabályok nem betartása

ESZKÖZÖK

szervezetfejlesztés

konfliktusrendezés mediációval

EREDMÉNYek

a szervezet összes tagja által elfogadott és működtetett szabály- és eszközrendszer,

közös jövőkép,

jó hangulat,

stabil és lojális csapat,

prosperáló cég

MÁRKAÉPÍTÉS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ

tünetek

Csökkenő bevételek / csökkenő eredményesség

A konkurencia egyre növekvő piaci részesedéssel bír

Elavultak a vizuális anyagaink

Összekeverik a márkánkat/vállalatunkat másokkal…

Nem hatékonyak a marketing költések

Nincs cégen belüli megtervezett kommunikáció

ESZKÖZÖK

Jelenlegi márkapotenciál audit

Márkaüzenet és -küldetés kidolgozása

célközönség-kommunikáció hangolás

USP felülvizsgálat / frissítés

Márka image és arculat megalkotása, újraalkotása

SEO, social media, tartalommarketing

EREDMÉNYek

Emelkedő márkaismertség

Hatékony digitális marketing

A belső kommunikáció végre a jövőt építi

Korszerű vizuális brandkultúra

Új ügyfél szerződések, új piacok

Növekvő bevételek

Elégedettebb, lojálisabb munkavállalók

INFORMATIKA ÉS TUDÁSMENEDZSMENT

tünetek

Digitalizáció hiánya

Elégedetlen szoftver használók

Magas informatikai költségek

Manuális, papír alapú munka

Lassan elérhető információk

Hibás, hiányos adatok

Hatékonytalan megbeszélések

Többszörös adatrögzítés

Fejben tárolt információk

Feladatkövetés hiánya

Új munkavállaló betanításának nehézsége

Hiányos infromatikai tudás, érdektelenség

ESZKÖZÖK

Céges működés feltárása, elemzése

Célszoftverek kialakítása, bevezetése

Céleszközök használatba vétele

Céges tudástár kialakítás

Informatikai tudatosság fejlesztése

Felhasználói oktatás

EREDMÉNYek

Felhasználói elégedettség, partnerség

Elfogadott informatikai megoldások

Központi céges adatvagyon, tudástár összeállítása

Gyorsan kereshető, elérhető információk

Üzleti kérdésekre, problémákra adott gyors válaszok

Hatékony munkavégzés

Versenyelőny

SZÁMVITEL ÉS KONTROLL

tünetek

Kihasználatlan adózási lehetőségek

Számviteli munkatársak bizonytalanok

Nem optimális a számiveli munkatársak erőforrásának kihasználtsága

Átláthatatlan pénzügyi adatok

ESZKÖZÖK

Tevékenység specifikus adózási ismeretek megismerése

Meglévő számivelt érintő szabályzatok átnézése, aktulizálása, alkalmazhatóságának ismertetése

Számviteli munkatársak egymásra épülő feladatainak összehangolása, hiányosságok áttekintése, optimalizálás

EREDMÉNYek

Nagyobb adózás utáni eredmény

Magabiztosabb munkatársak

Hatékonyabb munkavégzés

Megalapozottan alátámasztott döntések

Stratégia, tervezés és üzletfejlesztés

tünetek

Nem látják a vezetők és a dolgozók a cég jövőbe vezető útját

Nincsenek megfogalmazott és kommunikált célok, amik elérése biztosítják a cég versenyképességének és eredményességének a fenntartását

Nem tudják a tulajdonosok, vezetők, hogy hol tart a cég a céljainak az elérése felé vezető úton

Az éves tervezés során, nincsenek erőforrások (felelős, munkaidőkeret, pénzügyi források) hozzárendelve a célok eléréséhez

 

ESZKÖZÖK

A jövőkép alapján az annak elérését biztosító, stratégiát kialakító / megformáló workshopok tartása

SWOT analízis, környezet
elemzés

Stratégiai térképek alkotása

Stratégiai mérföldövek, projektek megfogalmazása

Mutatószám-rendszerek
megalkotása

Pénzügyi tervezés

EREDMÉNYek

Stratégiával megtámogatott, azzal együtt kommunikálható jövőkép.

Legalább 3 éves stratégiai célrendszer.

Fókuszban tartható, kommunikálható erősségek, gyengeségek és menedzselt kockázatok.

Egyértelmű pénzügyi, vevő, folyamat és erőforrás célok.

Kritikus mérföldkövek vannak kitűzve és azok elérésére fókuszálnak az éves feladattervek.

Rendelkezésre állnak a célok felé vezető úton történő előrehaladást mérő mutatók, és azok láthatók a vezetői riportokban és kommunikálhatók a dolgozók felé is.

A stratégia megvalósításához szükséges pénzügyi és a működési célok harmóniában vannak.

JOGI TÁMOGATÁS

tünetek

növekvő számú jogvita

kitettség munkaügyi kérdésekben, munkaügyi viták

jogszabályoknak való meg nem felelés, hiányos szabályozottság

növekvő kintlévőség, nehézkes jog és igényérvényesítés

nehézkesen működő belső döntési folyamatok

hatósági bírságok

növekvő számú ügyfélpanaszok

ESZKÖZÖK

meglévő szerződések áttekintése, hiányosságok feltárása

alkalmazott szerződés áttekintése, hibák, hiányosságok feltárása

cég tevékenységéhez, meglévő szabályzatok áttekintése, hiányzó szabályzatok elkészítése

kintlévőségkezelés módszertanának vizsgálata

belső felelősségi jogkörök felülvizsgálata, újra definiálása; új döntési szabályzatok

okok feltárása; működési hiányok feltárása; kommunikáció az érintett hatóságokkal

ügyfélkezeléssel kapcsolatos folyamatok, szabályzatok áttekintése, megújítása

EREDMÉNYek

jogilag, pénzügyileg biztonságos szerződések

jogi szempontból megfelelő szerződés, megújult munkaügyi problémakezelés; munkaügyi motivációs program

a cég tevékenységére irányadó valamennyi szabálynak való megfelelés;

hatékonyabb kintlévőségkezelési folyamat és stratégiák kialakítása;

egyértelműen szabályozott felelősségi jogkörök, és mechanizmusok; motiváltabb csapat, rugalmas szervezet

megfelelőbb működés, hatékonyabb együttműködés hatóságokkal

ügyfélpanaszok hatékony kezelése;

egyre több elégedett ügyfél

Folyamatszervezés és szabályozás

tünetek

Minden döntés / probléma a vezetőnél “landol”.

Újra és újra ismétlődő problémák.

Nem egyértelmű, hogy melyik szervezeti egységnek meddig tart a felelőssége – egymásra várás / mutogatás…

Sok időt vesz el az új belépők betanítása / beillesztése.

Nincsenek a dolgozók kezébe adható “olvasmány” / leírás, ami alapján maga is megtalálhatja a kérdésére a válaszokat.

A munkaköri leírások elkészítésénél a kollégáktól kérdezzük, hogy “mit is csinálnak, és milyen rendszerességgel?” 

Minden informatikai beszállító újra és újra interjúztatja a kollégákat, a jelen állapot felmérése kapcsán…

ESZKÖZÖK

A fejlesztendő / új folyamatban érintettek részvételével történő problémagyűjtés, folyamat rajzolás / áttekintés.

BPMN ( business process modeling notation ) alapú folyamatábrázolás.

Szöveges folyamatleírások elkészítése, melyek szabályozásokhoz és oktatási anyagok készítéséhez is felhasználhatók.

EREDMÉNYek

A “cég tudásának” egy része, az emberi fejekből kikerülve írásos formát nyer 

Visszakereshető, újrafelhasználható, mindenki számára egyszerűen érthető folyamatok.

A tevékenységek mérhetővé és ellenőrizhetőbbé válnak.

A folyamat automatizálása esetén a folyamatábrából és annak leírásából tud kiindulni az informatikai beszállító.